icaplogo

ICAP GROUP

ICAP Employment Solutions

H ICAP Employment Solutions, με περισσότερους από 2.900 εργαζόμενους σε εγκαταστάσεις πελατών της, είναι ο Μεγαλύτερος Πάροχος Υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Aπό το 1999 προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις εύρεσης και διάθεσης προσωπικού για την κάλυψη μόνιμων ή βραχυπρόθεσμων αναγκών σε εταιρείες-πελάτες της.

Η προσέλκυση και τοποθέτηση του κατάλληλου υποψηφίου στην κατάλληλη θέση, τη σωστή χρονική στιγμή αποτελεί θεμελιώδη μας αρχή!

Οι εξειδικευμένοι Σύμβουλοι Ανθρώπινου Δυναμικού, εφαρμόζοντας σύγχρονες πρακτικές HR εντοπίζουν και αξιολογούν νεαρά Στελέχη και Επαγγελματίες, όλων των ειδικοτήτων σε κάθε κλάδο οικονομικής δραστηριότητας.

Διεκδίκησε θέσεις εργασίας, με το κύρος και την αξιοπιστία της ICAP Employment Solutions.

Το μόνο που χρειάζεται είναι να μας στείλεις το βιογραφικό σου! Αναζήτησε όλες τις διαθέσιμες θέσεις εργασίας στο www.icapjobs.gr.

 
ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:

  1. Forthnet Σύμβουλος Πωλήσεων B2B - Αθήνα
    Athens, Attica, Greece · Sales
  2. Υπάλληλος Τεχνικής Εξυπηρέτησης Πελατών (8ωρο)
    Athens, Attica, Greece · Call Center
  3. Εκπρόσωπος Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών
    Athens, Attica, Greece · Call Center · FNRT3105
  4. Υπάλληλος διαχείρισης εισερχομένων κλήσεων
    Athens, Attica, Greece · Call Center
  5. Payroll Consultant
    Athens, Attica, Greece
  6. Εκπρόσωποι Εισερχόμενης Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης
    Athens, Attica, Greece · Call Center
  7. Σύμβουλος Εξυπηρέτησης Πελατών (6ωρο)
    Athens, Attica, Greece · Call Center
  8. HR Administrator
    Athens, Attica, Greece
  9. Personal Assistant to CEO
    Athens, Attica, Greece
  10. Forthnet Σύμβουλος Πωλήσεων B2B - Θεσσαλονίκη
    Thessaloniki, Central Macedonia, Greece · Sales
  11. Senior Front-End Developer
    Athens, Attica, Greece · IT
  12. Προσωπικός Σύμβουλος High Value Πελατών
    Athens, Attica, Greece · Call Center
  13. Σύμβουλος Προώθησης Υπηρεσιών Ενέργειας
    Athens, Attica, Greece · Call Center
  14. Σύμβουλος Υπηρεσιών Παροχής Ενέργειας
    Athens, Attica, Greece · Call Center
  15. Σύμβουλοι Διαχείρισης Ληξιπρόθεσμων Οφειλών
    Kallithea, Attica, Greece
  16. Junior Risk and Compliance Officer (Maternity Cover)
    Athens, Attica, Greece
  17. Υπάλληλος Γραφείου
    Athens, Attica, Greece · Call Center
  18. ENISA Procurement Assistant (4+ months projects)
    Athens, Attica, Greece · Finance
  19. Forthnet Σύμβουλος Πωλήσεων B2B, Χανιά - Ρέθυμνο
    Chania, Crete, Greece · Sales
  20. ENISA Personal Driver (4+ months Project)
    Athens, Attica, Greece · Operations
  21. Reinsurance Officer (Διάρκεια Σύμβασης 5 μήνες)
    Athens, Attica, Greece · Accounting
  22. Executive Assistant to CEO
    Athens, Attica, Greece
  23. Υπάλληλοι Φύλαξης
    Athens, Attica, Greece
  24. ENISA System Administrator (6+ months project)

ICAP Contact Center

Το Contact Center της ICAP ιδρύθηκε το 1999 με αποστολή του την παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών contact center – με εξειδίκευση στην άμεση B2B και B2C επικοινωνία. Ως εξωτερικός πάροχος υπηρεσιών προς τους μεγαλύτερους οργανισμούς, φαρμακευτικές εταιρείες, δημόσιους φορείς, οργανισμούς τηλεπικοινωνιών και τράπεζες στην Ελλάδα, έχει εδραιώσει επιτυχημένες μακροχρόνιες συνεργασίες μέσω της κατάκτησης στόχων για τους πελάτες του και της διατήρησης win-win σχέσεων. Τα επιτεύγματα αναφέρονται όχι μόνο σε ποσοτικά επίπεδα αλλά και σε υψηλή ποιότητα επικοινωνίας με τους τελικούς πελάτες, με σεβασμό προς το brand της εταιρείας που εκπροσωπούν αλλά και με συνεχή προσπάθεια αποτύπωσης των επιθυμητών αποτελεσμάτων.

Το ICAP Contact Center ανήκει στον Όμιλο ICAP, του κορυφαίου παρόχου επιχειρηματικής πληροφόρησης στην Ελλάδα με περισσότερα από 50 χρόνια επιτυχημένης λειτουργίας. Η υψηλής ποιότητας τεχνογνωσία του Ομίλου ενσωματώνεται στις διαδικασίες και τη μεθοδολογία του ICAP Contact Center, προσδίδοντας προστιθέμενη αξία στους πελάτες του.

Οι υπηρεσίες μας:

 
ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:

  1. Εκπρόσωποι Eξυπηρέτησης Πελατών (FULL ή PART TIME)
  2. Εκπρόσωπος Τεχνικής Εξυπηρέτησης Πελατών (FULL ή PART TIME)
  3. Εκπρόσωποι Εξυπηρέτησης και ανάπτυξης πελατολογίου (FULL ή PART TIME)
  4. Team Leader τηλεφωνικού κέντρου (FULL TIME)

 ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ