Η regiocom με μια ματιά
Καινοτομία και υπευθυνότητα. Το μοναδικό γνώρισμα για τους πελάτες της είναι η αξιοπιστία της. Είναι στην αγορά πάνω από 25 χρόνια. Η αποστολή της: Διαμορφώνει το μέλλον στην εξυπηρέτηση πελατών. Τον τρόπο σκέψης και εργασίας τον αποκαλούν στην εταιρία «regiocom way». Οι αξίες που αυτός ο τρόπος αντιπροσωπεύει αποτελούν την κατευθυντήρια γραμμή για τις ενέργειές της. Για τους πελάτες, αποτελεί εγγύηση για την επιτυχία τους. Στην ουσία, αυτός ο τρόπος σημαίνει: «Εργαζόμαστε με προσανατολισμό στη λύση και παράγουμε θετικά αποτελέσματα για τους πελάτες μας». Η regiocom Customer Care διατηρεί ένα διεθνές δίκτυο εξυπηρέτησης και οι υπηρεσίες της καλύπτουν όλους τους τομείς της εξυπηρέτησης πελατών, με προσανατολισμό στο μέλλον. Η regiocom Customer Care είναι ο μεγαλύτερος πάροχος υπηρεσιών που διοικείται από ιδιώτες στη Γερμανία. Έχει περισσότερους από 6.000 υπαλλήλους σε πάνω από 20 καταστήματα στη Γερμανία, τη Βουλγαρία, την Ελλάδα και την Τουρκία. Κορυφαίες γερμανικές εταιρίες βασίζονται στην τεχνογνωσία των τμημάτων της regiocom για τη διαχείριση των επαφών με τους πελάτες τους.
ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:
- Υπάλληλος για το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών