fbpx

icapLOGO2024

ICAPContactCenter

Η ICAP Contact Center ιδρύθηκε το 1999 και προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στον χώρο των επικοινωνιών και της προώθησης πωλήσεων.

Απασχολεί περισσότερους από 1.100 εκπαιδευμένους υπαλλήλους και έχει εδραιωθεί ως μια από τις πιο επιτυχημένες και ραγδαία εξελισσόμενες εταιρίες στον τομέα του Τηλεφωνικού Κέντρου, επεκτείνοντας την παρουσία της στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά.

Διαθέτει προηγμένα συστήματα για την αδιάλειπτη λειτουργία (24/7) του κέντρου μας, και σύγχρονες πολυκαναλικές πλατφόρμες, εξασφαλίζοντας την άμεση ανταπόκριση και την εξαιρετική εμπειρία των πελατών μας. Οι σύγχρονες υποδομές της εταιρίας διασφαλίζουν την ασφάλεια, την ποιότητα και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών μας.

 

ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:

  • Σύμβουλος Ενέργειας - Outbound Sales Advisor
  • Σύμβουλος Εξυπηρέτησης Εισερχόμενων Επικοινωνιών - Πάροχος Ενέργειας 
  • Σύμβουλος Εξυπηρέτησης Εισερχόμενων Επικοινωνιών - Πάροχος Τηλεπικοινωνιών
  • Τεχνική Υποστήριξη - Εισερχόμενες Επικοινωνίες - Πάροχος  Τηλεπικοινωνιών
  • Διαχείριση e-shop - Εισερχόμενες Επικοινωνίες
  • Back Office Agent (Sales Department)

ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΣΟΥ ΤΩΡΑ!


 x 
Το καλάθι σας είναι άδειο.