Ο Βασίλειος Δ. Νιγδέλης (BA, MSc) είναι καθηγητής Marketing. Μετά την ολοκλήρωση των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών του σπουδών στο Marketing και Finance στο Λονδίνο, εργάστηκε σε μεγάλες εγχώριες αλλά και πολυεθνικές επιχειρήσεις, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Η πολυετής εξειδίκευσή του σε τομείς όπως η τραπεζική, η επιχειρηματική συμβουλευτική (business consulting) και τα κεφάλαια επιχειρηματικού κινδύνου (venture capital), μεταξύ άλλων, του παρέχει μια άρτια κατανόηση του σύγχρονου ελληνικού και ευρωπαϊκού επιχειρηματικού περιβάλλοντος.
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν πεδία όπως το neuromarketing, η επίδραση της μουσικής, της τιμολόγησης και των συναισθημάτων στην συμπεριφορά των καταναλωτών και ο ανθρώπινος εγκέφαλος.
Linkedin: https://www.linkedin.com/in/vasilios-nigdelis-96a46435